CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Muka :)

Thursday, December 19, 2013

Hola :)

Assalamualaikum uollls ^^ hyep ! Sekrang 1:22 am emm dah nak pegi beradu. Hoho teringin nak tulis entry baru lama tak update XD hari ni kenduri rumah tokcik mak fuhhh penat gila. Act penat main dengan budak budak. Hehe cucu cucu tokcik mak pergghhh insaff hahaha. Tapi diorang sangat lawak XD bestnya jadi depa, tadak masalah. Mainnnn ja kerja ^^

comel kot depa. Waaaaa best ! tengah type ni aku rasa aku rindu someone :3 em em. Nak luah ? Argh memang taklah, rasa macam blalblabla what ever. Im always pray for ur happinies ♡ 

See nih lah geng taiko aku ! Hahaha adib,  sarafina n safia. Sebelah aku tu cousin ;) act ada lagi 2 orang budak budak, p mana tah aku pun taktau. Aleesya n adam, lepaih mana pun taktau XD haha

0 Tinggai Pendapat Si Manis:

Post a Comment