CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Muka :)

Thursday, December 12, 2013

Flashback game KPM ^^

Assalamualaiku, hai and hai and hai ^^ cuti ujung taun kali nih tobat bosan tahap dewa :/ entry kali nih nak flash back sirkit kpm. em emm. baru nak buat ja sirkit memanah nih -__-" jebon betoi lain kali buat dari dulu nuh, haih ><" geram betoi. taun depan dah form 5 mana boleh main dah sirkit nih bawah 16 jooo sedih aih.



 first sirkit kat kluang, johor. erk lama tak p game tetiba kena p game, ketaq habis satu badan time nak angkat bow masuk padang. hahaha usha habis orang lain, nampak macam setset terror >< haduh memang hampeh gilaaaaa. first game result pun memang hapeh ar. trainning pun dak tetiba kena p game. wkwkwk memang layan ar XD tapi enjoy lah.
 



aku, kuna, jihah n cikgu hidayah (cikgu pengiring)

Second sirkit kat shah alam. sirkit kali nih memang insaf. score aku memang macam ci*ai ><" aaaaaaaaaaaaaaaaa jiwa wooow. dengan aku tak sihat. muntah muntah. tengah otway p kutip arrow macam nak landing atas rumput jaa. huaaa T_____T sedihnyaaaa >< muntah muntah sampai balik perelih T_____T muka takyah cakap memang pucat time nih. score aku ? hah ! memang erk. K.O ranking 7 >< hmmmmmm sedihnyaaaa. first time p game tak sihat. memang sangat sangat tak selesa !                                   


kat target number 9 tuuuuuuuuuuuu :* hahaha 
 
third sirkit and last one sirkit :D kat gambang Pahang. act time sirkit terakhir nih tak respect pun nak hak balik medal. sbb ranking aku dari first sirkit memang duk no. 7 jah :3 alhamdulillah score aku meningkat ! XD syiok ? hah takyah cerita ar memang syiok, sapa tak beshh hak balik medal. ermm :3 naib aku maybe ? btw memang bersyukur sangat sangat :D aku hak balik 2 medal. 30 meter dapat number dua, 50 meter number 3 XD hahaha syukur alhamdulillah :')
         suasana waktu game ^^ huahuaa ~


 w jihah :* #sweetmoment

Seriously takleh lupa semua nih ^^ hhahahaha XD





0 Tinggai Pendapat Si Manis:

Post a Comment