CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Muka :)

Friday, December 13, 2013

balik balik aku jugak yang salah.

Assalamualaikum :') helo hola hai :D see entry kali nih ? haih im tired of drama ;( why why why why ? jujur salah tak jujur pun salah. bukan niat aku nak balas balik apa yang dia buat kat aku. im just feel nothing >,< malam nih aku jujur semua dah. dah fullstop. aku bukan benci hang kak. tapi aku tak rasa apa dah. haih. nak terang pun aku tak paham :3

nasib baik tak banjir malam malam cegini >< haduh tetiba ja malam nih pakat duk pedajey mood aku pasaipa taktau. dah la mood down pasal takdi. pastu duk buat tadak mood n aku pulak T________T kali ni tak tunggu dah banjir teruih ;( dahlaaa. aku ingat hang boleh pereda mood aku nih tambah minyak lagi ;( mau tak banjir. haduhh. salah apa pulak aku kali nih ? haih ;( sedih jaa aku malam ni awat taktau. semua tak kena >,<" ingat perasaan aku nih apa ? haih. skali skala faham la aku sama. balik balik aku jugak yang salah ;( i wish sometime u just feel what i feel when someone we loves hurt us :( when we need them, they wre not here. just feel that. i just need a support :'(

emmm. takat ni la kot. nak type banyak banyak. mutiara jernih lebat ja malam nih eh ? erk :'3 goodnight world :'* assalamualaikum.


0 Tinggai Pendapat Si Manis:

Post a Comment