CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Muka :)

Tuesday, December 31, 2013

GOODBYE 2013 HI 2014

Assalamualaikum. hui hi hei hola tip top tip top dah nak masuk 2014. haih to  much memories 2013. wo wo wo. sumpah macam macam rasa 2013 nih :/ banyak nangis sepanjang taun nih. hayoyo apa lah aku nih. dulu tak macam ni pun. takpa 2014 ada azam baru banyak wooo nak senarai pun banyak giler XD muahaha

esok daftar sekolah then daftar asrama. form 5 aspuri 4 orang ja dapat. aku ciknin tipom n alia ja. kesian kengkawan lain ramai tak dapat. haih pelik betoi asrama. sedih jugak la 2014 adik wa nak sekolah jauh nuh, ssm gambang :'/ em em tadak sapa dah aku nak kacau kat asrama -__- nak usha sapa la pulak dalam dewan makan >.< sriously hate be like this ! hmmm ok la masa depan dia jugak. ok la it's true :/ apa pun aku doakan hang ja. makin lama makin buat taktau ja kat aku :( em nasib nasib takapalah aku tau dia bahagia. muahaha ! dont worry aku ok ^^

back to the topic, act tak sabaq nak jumpak kengkawan ! huaaaaaaa. besh nyeeeeee tapi SPM T____T ohh jemmm. SPM laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. argh takleh main main dah. study hard maybe XD hehe. oklah rasa takat ni jalah kot. kalut layan twitter tengah rancak :D bbye HAPPY NEW YEAR :*




0 Tinggai Pendapat Si Manis:

Post a Comment