CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Muka :)

Saturday, September 8, 2012

Syawal Di sekolah :P

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabbarokatuhh :D :D hai . lama xupdate kan ? haha. cek mek adila hingiaq suh aku update. sbnaqnya bnyak aku nak update tapi susah nak bubuh gambaq, tu yg jdi malaih tuh !. okayokay. nak dipanjangkan cerita. kome nih nak cerita bab raya kat skolah ^,^ Khamis hari tuh, hari tuh, hari tu :P bnyak hari dah. hehe :P

Raya kat sekolah takrancak un ! makan bihun sup jaaa -,- apo nihh haaa. bihun sup ja ? kehkeh . takpoah, jnji makan an ? (tapi aku tak makan pon ) :D :D :D Baju raya aku hitam, tpi aku pakai kelabu. saja gedikk >< ! pujaan kome pakai baju tahun lepaih -,- kome rasa ayah dia xleh mai hantaq baju raya kot , tapi takpa ! dia tetap hensem ! hahaa. Adila hitam, noraini hitam, dan yang lainlain. warna warni. nak tulis nama bnyak sangat . Stiap tingkatan buat kain rentang untuk MERDEKARAYA, maklumlah skolah kami buat 2X guih. (sep baje lettewww ) form 3 menang kat kelas kami ! Aaaaaaaa. 3 JUARA aaaa. hahhaa. seronok cekkk :D aku pulak tuh yg naik amik hamper -,- hahahhahaha :P okaylah. nahnah tgok la serba sedikit gambaq raya kat skolah :P Lebbieww <3

 Kami Arnab-arnab yang comel :D Dari kiri, Aliajiejan, Aku, AziahAfifi, Olim, Ketipom, Kuna, IziAzwani.
 Si Toyol yang pendek :) Siti Noraini
 Anis Nasuha (Ketipom) <3 <3
 Hotstuff (Baju Hijau) KAWAN :)
Kami K>A>W>A>N . Dari kiri Noraini, Adila, Aziah, Ketipom, Kuna, Aku :D

0 Tinggai Pendapat Si Manis:

Post a Comment