CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Muka :)

Saturday, September 8, 2012

No more PREFECT !

Assalamualaikum .
Baca tajuk atas tuh ?? Haaaaa , bguih laa mau dah baca :) aku dah takjdi prefect. SEBAB ? sebabnya kena buat laaaa , Hahahaa. SEBAB WAKTU EXAM TRIAL AKU PAKAI BAJU SEKOLAH BIASA jaaaaa !!!!!!!!! bengang ark ?? aku bengang gila nihhhhh !!! baju ja pon ? cerita dia mcm nih.

Waktu exam trial hari tuh dia ( CIKGUYANGPALINGDISAYANGI ! ) mentel kat geng pengawas form 3 sbb tkpakai baju pengawas, so dia kata kalau nak jadi pengawas lagi. tulis surat rasmi pasai apa dia xleh buang kami dari jdi pengawas. So aku n ketipom(anisnasuha) tulis kata kak2 form 3 taun lepas habaq kata boleh pakai jaaa. Isnin hari tuh dia mentel kat kami semua. yang aku paling bengang gilaaa !!! geng kelas SIMFONI dia tak marah pulak, siap kata mcam nih , ehemehem ! " Depa 6 orang simfoni tuh buat alasan p dobi, saya boleh terima la jugak sbb waktu tuh hujan ! yang hampa berdua nih bagi alasan macm tuh, pala toknek hampa ! " aku macam nak p carikcarik jaa mulut dia tu !!! pastu dia kata is over apo tahh -,- lepas susun kerusi tuh, aku teriaaak truih ! aku bukan sedih kes dia buang  aku ! SEBAB AKU GERAM !!!!

aku ingat dia tuh sabagai cikgu bagi nasihat yang munasabah ! kata aku n ketipom dok buat HOT kat skolah -,- dia xsedaq kaaaa yg dia tu yg buat HOT kat skolah? tolong aaaaaaaa. waktu kelas dia, dia duk buat lawak n aku. Aku mmg aa nak tergelak. tpi pikiaq apa dia kataa. hmmmm -,- skitnyaa hati :'( Dah ah ! aku nk pindah skolah, dia kata sapa yg pindah p TEKNIK bodo. AKU RASA KALAU AKU DUK SEKOLAH NI LAGI BODO ! hmmmmmmmmmmmmmmmmm :'(

*Tak paaa. ALLAH tuh maha adil :)

0 Tinggai Pendapat Si Manis:

Post a Comment