CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Muka :)

Friday, July 20, 2012

MALU !

Aku sayang dia, dari form 1 lagi, sampai form 3, pertengahan form 2, aku dapat tau dia kapel dgn kawan baik aku sendri :'( tapi aku x sedih sangat sbb kawan baik aku tu dok luar negeri, Hati aku tuhan saja yang tahu, sedih macam mana :'( . Lepas tu aku tekad xnak sayang dia, tapi Ya ALLAH susah nyaaa :'( aku mcm nk nangis kuat2 ja :'( ! nak lupa sayang macam mna kalau tiap2 hari jumpak dia, 1 kelas? dari aku Form 1 sampai form 3 ! aku taktau nk simpan perasaan nih sampai bila ?! tpi yang pasti sayang nih makin kuat ! :P

Hari tuh aku msg dengan Ustaz SS :P rahsia la nama apa, hoho :D:D yg boleh start msg sbb malam tuh kami balik dari kelas, dia jalan n aku, sembang pasai EX awek dia ,. adalah :) n then , aku cakap. " Kita nih kalau nk cari pasangan, Cari pasangan yang sama taraf " aku xtau pulak kata2 aku tuh buat dia terfikir, dya hantar msg , say THANKS :) n then start la msg, aku cita yg aku sedih . blablablabla ~

Satu msg yg buat jantung aku mcam nk luruh -.- Ustaz SS tnya aku, mcm mna perangai He AA :) dalam kelas, aku cakap la, dia tu baik, pendiam, tak kacau org, n then kalau tgok muka dia sejuk jaa hati :P bgi aku laaa. Aku kata kat Ustaz SS jangan cita kat dia, dia kata, He AA baca dah, senyum jaaa -.- Subhanallah , aku macam xmau p skolah ja esok tuh, hahaha .

First day kat skolah masing2 buat taktau. Second day tuh -.- aku kena kucai paduuu -.- "sejuk mata memenadang" ayat tu depa dok pelaga aku, aku malu gilaaaaa ! pastuuu, Ustaz SS panggil aku , nk cakap kat meja depan, aku p laaa, dok sembang p sembang mai, tiba2 He AA nih msuk kelas , pastu truih p dok sebelah Ustaz SS -.- spoill gileeee, aku bising kat Ustaz SS awat cita kat dia, pastu dia p cakap deraih deraih pulakk --" yg tak maluuu saaaajaa -.- He AA tu senyum jaa, mujoq xkata paa.

And then, Ustaz SS gitau aku, actually soaalan tu He AA yang suruh tnya -.- masyaallah , aku macam nk jerit2 jaaa ! hahaa, :) malumalumalu -_- memang xdak ruang sedikit pun ka ntuk sayang aku ? 9.7 hari tu birthday aku, aku cuma harap han ucap Happy Birthday kat aku -.- sbgai KAWAN ? :) kalau ada jodoh xkemana :) n the last... walaupun hg sakitkan hati aku , aku sayang hang K.A.W.A.N :) HE AA <3

0 Tinggai Pendapat Si Manis:

Post a Comment